2/16/2015

MOVING TO BRISBANE


Heipsulivei! Asiat on tosiaan nyt niin, että mä jouduin vaihtamaan hostperhettä. Matkan varrelle tuli pari muuttujaa ja mun ois tarkotus nyt muuttaa Marinan luokse Brisbaneen asumaan! :) Mun viime viikko oli ehkä mun elämän raskain, mutta samalla ehdottomasti mun elämän paras viikko! 

Menin torstaina väliaikaseen hostperheeseen, joka asu Woononassa, about puolen tunnin päästä mun ekasta kodista. Tää hostperhe oli ihan älyttömän ihana, ja me tultiin tosi hyvin juttuun, koska ne oli kunnon sporttiperhe ja tykkäs kans syödä terveellisesti. Mua rupes naurattaa ku mulle ilmotettin heti ekana, että lauantaina kaheksalta aamulla mennään lenkille. :D Toi perhe oli ku luotu mulle. Mulle tarjottiin heti ekana iltana smoothie ja pähkinöitä. XD 


Käytiin perjantaina pyöräilemässä ihan merenrannassa ja sit illemmal mentiin vielä uimaan. Oli ihana päästä uiskentelemaan aaltoihin<3 Lauantaina mentiin käymään kansallispuistossa. Se oli ehkä kaunein paikka, jossa oon koskaan ollu. Käytiin uimassa vesiputouksessa, syötiin picnic ja sit vielä mentiin uimaan sellaselle uimarannalle. En pystyny lopettaa hymyilemistä, ku olin niin onnellinen. :) 


Lauantai-iltana menin vielä viettämään mun entisen hostsiskon synttäreitä ja sit vaihoin taas uuteen perheeseen yheks yöks, koska ne asu lähellä lentokenttää. Sunnuntaina suuntana olikin sitten Brisbane! Täällä asustelen nyt neljännessä hostperheessä. :D Nääkin on älyttömän mukavia, enkä oo koskaan tuntenu oloani näin tervetulleeks! Käytiin eilen kattomassa Wicked-musikaali ja sen jälkeen syömässä thai-ravintolassa (opin syömään puikoilla!!) :D

Marinan luokse muutan vasta kymmenen päivän päästä, sillä ne on just muuttamassa, ni en voinu mennä sinne heti. Mulle yritetään ettii vielä koulupaikkaa, mutta kohta mä pääsen kouluunkin. Ei tää lomailukaa iha hirveetä oo. ;)

Tutustuin viime viikon aikana niin moniin ihaniin ihmisiin, et en voi ees uskoo sitä todeks. Kaikki on pitäny musta todella hyvää huolta, eikä kertaakaan oo tullu tunnetta, että oisin yksin. Onneks mulla on ollu myös suomalaisia tukijoukkoja<3. Mun maailmankuva on nyt jo avartunu niiiin paljon ja oon oppinu uusia asioita ittestäni. Täytyy vaan osata luottaa muihin ja uskoa itseensä. Asioilla on tapana järjestyä. :) 

All good?
All good.

x Silja

6 kommenttia:

  1. Noni, koita jaksaa! Hyvä ku siel hyvä olla jo. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo!! Täällä on parempi kuin hyvä olla. :)

      Poista
  2. Onpa ollut vauhtia! Upeita maisemia. Ovatko vielä Wollongongista?

    VastaaPoista
  3. On tosiaan! Kuvat on Wollongongista ja sen lähellä olevasta kansallispuistosta. :)

    VastaaPoista
  4. vau mitä maisemia!!! elät mun unelmaa siellä :') pidä hauska vuosi ja laita jotain videoo?:)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia ja ihana sinä <3 kyllä sä sen koulupaikanki varmasti saat, sit vaan kuvia koulupuvusta ;) <3 loveu hani :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! :)