2/01/2015

LÄHTÖTUNNELMAT


Heipsuli!

Huomenna tosiaan ois lähtö edessä. Tunnelmat on tosi sekavat ja epätodelliset. En jotenkin vieläkään osaa ajatella sitä, että mä oikeesti lähen huomenna. Sen takii en varmaan osaa myöskään yhtään jännittää. Ootan vaa niin innolla jo lähtöö mut samalla taas toivon, et mun ei tarviskaan lähtee, koska mul on nyt jo hirvee ikävä kaikkia. Kaikki asiat on just nyt niin hyvin täällä Suomessa, et olis vaan niin helppo jäädä. 

"Get comfortable with being outside your comfort zone. That's the only way to grow."

Läksiäisiä on vietetty kahteen kertaan. Mun kaverit oli järjestäny mulle ylläriläksiäiset :') ja sit toisel kerral oltiin tyttöporukalla meillä ja juoruttii koko seuraavan vuoden edestä. :D Oltiin myös mun koulukavereitten kaa leffassa ja sanoin suurimmalle osalle heipat jo perjantaina. Sit oon nähny myös mun sukulaisii ja mun rakkaita serkkuja tässä ennen lähtöö. Mulla on kyl ihanii ihmisii mun elämässä. Nyt sitä oikeesti oppii arvostamaan, kun tietää ettei nääkään vuoteen. 


Huomenna ois tarkotus vielä herkistellä kavereitten kaa ja sit puol neljän aikaan päivällä pitäis olla lentokentällä. Laukku on viel pakkaamatta, mutta en mä siitäkään osaa enää stressata. Kyllä sen ehtii vielä yön aikana pakata ;). Tuliaiset vie jo puolet mun matkalaukusta, joten en mä hirveesti tavaroita pysty ees mukaan ottamaan. Joutuu mennä sit shoppailee paikan päällä. ;)

Nauttikaa siitä, että saatte olla täällä  rakkaittenne kanssa! Vuoden päästä nähdään. <3


-Silja

3 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita! :)