2/11/2015

FALLING IN LOVE WITH AUSTRALIA


Heipparallaa! Täällä ollaan maailman toisella puolella. Johan siitä on jo viikko kun tänne saavuttii, mut on ollu niin paljon kaikkee etten oo ehtiny kirjotella. 

Oltiin Soft Landing Campilla ekat kolme päivää muitten vaihtareitten kanssa. Pidettiin hauskaa, syötiin, toivuttiin jetlagista, käytiin Manly Beachil, nähtiin Opera house! ja valmistauduttiin menemään perheisiin. Oli ihan huippukivaa! 

Haha mulla oli ihan hirvee nälkä koko ajan tuolla leirillä, vaikka siel oli tosi hyvää ruokaa ja sai kyl söydä tarpeeks. Sit huomas kans et ku oli viel jetlagii ni rupes jo joskus neljältä väsyttää ja sit siinä ois pitäny vääntää englantii ni voin vaan kuvitella miltä oon kuulostanu . :D


 Kun mun hostperhe tuli hakemaan mua, me käytiin sellasella ihanalla näköalapaikalla. Mentiin viel sillo illal kattoo mun hostveljen krikettipelii. Oli just rentoo. Me vaa potkittii palloo ja jutskailin monien ihmisten kaa jo! Oli vaa tosi vaikee aluks saada selvää ku kaikki puhu nii vahval aksentilla. :D


Käytiin mun hostsiskon kanssa tossa viereisellä järvellä kävelemässä eilen ja tänään käytiin Wollongongissa. Rakastuin siihen kaupunkiin ihan totaalisesti...<3


Oon jo niin rakastunut Ausseihin, että huhhu! Nää ihmiset on niin rentoja ja ystävällisiä. Small talk on ihanaa ja alan pikku hiljaa oppii tavoille :D. Ja tää luonto on ihanku jostain elokuvasta. Rakastan. Saa nähä tuunko täältä enää koskaa pois. ;)

Haleja Suomeen! Toivottavasti siellä on kaikki hyvin. Ikävä jo nyt<3

x Silja

11 kommenttia:

  1. Silja <3 ihanaa et kaikki on hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Onnea matkaan! Kyllä noissa maisemissa kelpaa.

    VastaaPoista
  3. Upeat ovat maisemat!

    VastaaPoista
  4. Hahaa ihan samat fiilikset!! Aksentti on niin vahva ettei millään mahda saada selvää varsinki jos viel monta ihmistä huutaa päällekkäin XD Tsemppiä sinne <3 pus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jep!!! mut siihe on tottunu jo yllättävän nopee! :D samoin sinne<3

      Poista
  5. Millasta postaustahtia ajattelit nyt siellä ollessas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo kyl mä yritän postailla suht usein mut saa sit nähä miten käy :D ainaki kuvii tuun laittaa useemmin koska se ei vie tosiaankaa kauaa! :) mut hmmm ehk ainaki kerran kahes viikos yritän jotain kirjotella! :)

      Poista
  6. Selain sun blogia ja tajusin että, mitäh, tuttuja rantamaisemia ja rakennuksia Vollongongista missä itse tuli pyörittyä pari viikkoa Ausseissa. Mutta siis kiva blogi :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! :)