3/22/2015

SMILE AND SAY G'DAY


Heipparallaa! Aika sen kun rientää ja ois niin paljon kerrottavaa, mutta en vaan saa kaikkea mahdutettua yhteen postaukseen. Niin paljon on ollut kaikkea puuhaa, että ei ole oikein ollut aikaa postailla, mutta nyt tulee sitten senkin edestä tekstiä! :D

Elämä yleisesti täällä alkaa rullamaan tosi hyvin. En eksy enää koulussa, osaan kattoa oikeeseen suuntaan tietä ylittäessä ja enkku sujuu jo paljon paremmin. Oon löytänyt koulusta sen oman porukan ja tutustunu ihan huippu tyyppeihin! Mun kaverit on jo suunnitellut kaikkee, mitä voidaan tän vuoden aikana tehdä ja ens perjantaina oiskin tarkotus mennä luistelemaan. Ainakin mulla tulee olemaan hauskaa, en sitten muista tiiä. ;D

Viikot on ollut aina täynnä kaikkea tekemistä. Oon ollut mm. leffassa, shoppailemassa ja puistozumbassa. Brisbanessa on myös kaikkia ihania kahviloita, joissa on tullut vietettyä aikaa. Meillä oli viikko sitten viikonloppuna vaihtaritapaaminen, jossa näin suomitytsyjä ja muita vaihtareita tältä alueelta. Oli kyl ihana päästä puhumaan suomea pitkästä aikaa. Tosin yks päivä tapasin myös ihan sattumalta kaks suomalaista tyttöä keskustassa! Haha, mun suomi oli varmaan ihan kauheen kuulosta. Sanat ei tullukaan enää niin automaattisesti ja piti oikeesti miettiä, mitä sanoo. :D


Alotin myös pelaamaan fudista ja meijän joukkue ja valmentaja on ihan mahtavia. Tosi rentoo porukkaa ja sain uuden lempinimen, Finland. :D Pitää vaan toivoo, että penikat ei rupeis taas vaivaamaan, niin pystyisin pelaamaan koko kauden ajan. Meil on treenit kaks kertaa viikossa ja sit viikonloppusin on aina peli. Ihanaa päästä potkimaan pitkästä aikaa!

Mentiin perjantaina mun koulussa olevan ranskalaisen vaihtarin kaa keskustaan shoppailemaan ja hengailemaan. On kyl tosi kiva, kun on toinen vaihtari samassa koulussa. Meil on ihan samanlaisii fiiliksiä ja helpottaa, kun voi puhua niistä. Olin myös yks päivä niillä koulun jälkeen ja uitiin niitten uima-altaassa. Sinä päivänä oli just 36 astetta, mikä on ollu kuumin päivä mun täällä ollessa. Voitte vaan kuvitella, miten ihanaa oli päästä vähän viilentymään. Nyt ilmat rupee onneks vähän kylmenemään ja "talvea" kohti ollaan menossa. Uskokaa tai älkää, mä jo palelin täällä yks päivä, kun oli 28 astetta. :D

Mentiin lauantaiaamuna mun edellisen väliaikasen hostperheen kanssa kävelylle ja käytiin samalla torilla. Rakastan sitä, kun täällä on joka viikonloppu jotain toreja ja muuta häppeninkiä. Olin myös ihan taivaassa, kun mentiin sellaseen kauppaan, jossa oli ihan älyttömästi erilaisia pähkinöitä XD Kävelyn jälkeen käytiin vielä yhessä aamupalalla ja sit olikin aika lähteä viettämään pyjamabileitä suomitytsyjen kanssa. Ihanat oli ostanu mulle synttärilahjan ja sain yllärikakun :') Mukavan rento viikonloppu ja naurua riitti! Kiitos Alma<3 (vaikka et antanutkaan mun nukkua ;) )


Okeiokei, täytyy mun kyllä tähän loppuun vielä mainita, että on niitä koulujuttujakin joutunut tekemään. Ei tää kuitenkaan ihan pelkkää hauskanpitoa koko ajan oo. ;D Kirjotin tossa just yks päivä 1200 sanasen liikan esseen ja siihen vielä muut aineet päälle. Nyt varsinkin on ollut monta juttua tehtävänä, koska jakso on loppumassa. Kohta koittaa kahden viikon loma<3

Ens viikolla ois sitten luvassa mun 18-vuotissynttärit! Oon niin innoissani, mutta samalla mua pelottaa ihan älyttömästi, millasta on viettää synttärit ilman omaa perhettä ja kavereita siellä Suomessa. Koko viikko on kyllä jo buukattu täyteen menoa, mutta ei sitä omaa perhettä ja kavereita kyllä korvaa mikään<3

Muistakaa nauttia kevätauringosta! Haleja Suomeen<3

-Silja 

4 kommenttia:

  1. Muistan ton kukkakäytävän, mikä ontossa ekassa kuvassa :) ihanaa että kaikki on hyvin <3 muistat vaa että ku välillä on vaikeeta nii sit osaa nauttii niistä hyvistä hetkistä taas enemmän ;) �� vai mites se meni.... loveu❤ pian jo nähään, oot rakas�� t. Etköhän sä tiiä

    VastaaPoista
  2. Awww se on kyl ihana<3 hahah nimenomaa!! muista säki ;) love u too, enää 8 kuukautta!! :D

    VastaaPoista
  3. Moikka! Just löysin sun blogin ja ihan innolla lueskellut tätä tässä aamun, tosi kivoja postauksia! :) Itse oon lähössä Australian Perthiin heinäkuussa vuodeksi, ja jännittää kyllä aika paljon!

    withlovefromdownunder.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tosi kiva kuulla, että tykkäät! Vitsi sul tulee olee upee vuosi. Perth on kuvien perusteella iha mahtava paikka kans :) Tosi kiva blogi sulla!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita! :)