4/06/2015

18TH BIRTHDAY


Terpat! Nyt sitä sitten ollaan virallisesti aikuisia! Menoa ja meinikiä onkin ollut rutkasti, joten ei ole hirveesti ollut aikaa postailla. Nyt kuitenkin tällanen pikapostaus mun synttäreistä parin viikon takaa :)

Mun synttärit alko ihanalla tavalla, kun sain kahdeksantoista ruusua toimitettuna ovelle. Kiitos äiti ja iskä<3 


Mun ihanat koulukaverit oli leiponu mulle muffinsseja, joissa luki "Aussie Aussie Aussie OI OI OI". Toi on sellanen australialainen huudahdus ja siit on muodostunu mun kaveriporukas yleinen sisäpiirivitsi. :D Sain myös mun kavereilta kortin, paljon haleja ja lipun Aussie football -peliin, joka on tulevana perjantaina ja mennää kattoo sitä porukalla. :)


Illalla syötiin sitten perheen kesken illallinen. Mun hostmom oli kokannut mun lemppariruokaa, lohta ja bataattia, ja sit se oli leiponut mulle kakun, jonka sain synttärilaulun kera. Kynttilätkin tuli puhallettua ja toivekin on toteutunut<3 Lauantai-iltana mentiin vielä tyttöporukalla juhlistamaan mun synttäreitä. Kiitokset vielä kaikille, jotka muisti mua mun synttäreinä! 


Toinen ilmoitusluontoinen asia on se, että mä tosiaan asun nykyään mun väliaikasessa perheessä, jossa olin kymmenen päivää Brisbaneen tulon jälkeen, mutta tällä kertaa mä olen täällä jäädäkseni. Tarina on liian pitkä kerrottavaksi täällä blogin puolella, mutta sen voin kertoa, että en vois olla enemmän onnellisempi kuin oon tällä hetkellä. :)

Haleja ja pusuja!

-Silja

PS. Seuraavaks luvassa postausta meijän pääsiäisestä, joka vietettiin näitten loma-asunnolla koko perheen voimin. Pysykää kuulolla ;)



2 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita! :)