5/12/2015

TAKE ME BACK TO THE PARADISE


Perjantaina suunnattiin mun hostien ja mun vaihtarikamun Josephinen kaa kohti Noosa, joka on pieni rantakylä parin tunnin päässä Brisbanesta. Vietettiin rentouttava rantaloma siellä ja tehtiin tosi paljon kaikkee. Ei kyllä hirveesti tehny mieli palata koulun penkille sen jälkeen. :D


Käytiin lauantai-aamuna kävelyllä Noosan kansallispuistossa. Nähtiin pari kilpikonnaa ja rapuja. Mun hostveli kiusas mua ja laitto mun käteen hiekkaa, jossa oli piilotettuna rapu. Haha, kiljasin ihan täysiä ja kaikki vaan nauro mulle XD On se kiva, kun nää uskaltaa jo pilailla mun kustannuksella.. :D


Pääsin kans vihdoin ja viimein kokeilemaan surffausta! Oli kyllä ihan mahtavaa ja rakastuin siihen lajiin ihan totaalisesti, vaikka välillä tulikin nieltyä suolavettä ja tehtyä pari nokkasukellusta veteen. :D Ekalla kertaa mun hostiskä opetti mua ja tokalla kertaa mentiin Josephinen kanssa ryhmätunnille. Meillä oli tosi kiva porukka kasassa ja mukava opettaja :) 


Kokeiltiin Josephinen kanssa myös suppailua eli stand up paddlingiä(?) :D Soudeltiin ympäri Noosa-jokea ja ei onneks kaaduttu kertaakaan, vaikka välillä meinas tasapaino pettää XD Muuten tulikin päivät vietettyä rannalla loikoillessa, shoppaillessa ja auringonlaskuja katsellessa. :)


Hyvät myöhäiset äitienpäivät kaikille äideille! Varsinkin sille omalle rakkaalleni. Hirmunen ikävä<3

x Silja


2 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita! :)